Lawatan Ke Vantage (1)

Hari Sabtu lepas,puspanita opis ada buat rombongan ke Kilang Vantage di Petaling Jaya...aku di antara ajk puspanita dan akulah orang yang membuat cadangan ke kilang vantage...Syukur cadangan aku diterima...aku suka sesangat sebab aku nak tengok dengan mata aku sendiri suasana di bilik pameran,di kilang dan juga dapat mencuba menampal decal vantage sendiri...huhuhu

Sebahagian ahli rombongan...yang lain2 dah menghilangkan diri menyelinap di ruang pameran vantage..

Berpeluang menampal sendiri decal vantage kat cawan seramik....

Bersama Pn.Mashitah yang sporting...
hahaha...rendam!!!!jangan tak rendam....
Khusyuk mendengar penerangan yang diberikan....
Inilah hasil tampalan decal aku...tu belum dibakar lagik....proses membakar ambik masa 3 jam dan kita orang kena tinggalkan dulu cawan kita orang ni kat vantage...nanti diorang akan hantar kat opis nanti...
Decal vantage diimport dari England dan diorang tak jual decal ni di luar...

3 ulasan:

hanafzuan abadi berkata...

Salam kak...sy berminat nak membuat lawatan ke kilang vantage ni..boleh tak akak email kan pada sy no.tel org yg hendak sy contact ;) kak...aktiviti tampal2 kat mug tu akak request ke? Mohon akak dpt hubungi sy.. norhana@moa.gov.my

hanafzuan abadi berkata...

Salam kak...sy berminat nak membuat lawatan ke kilang vantage ni..boleh tak akak email kan pada sy no.tel org yg hendak sy contact ;) kak...aktiviti tampal2 kat mug tu akak request ke? Mohon akak dpt hubungi sy.. norhana@moa.gov.my

hanafzuan abadi berkata...

Salam kak...sy berminat nak membuat lawatan ke kilang vantage ni..boleh tak akak email kan pada sy no.tel org yg hendak sy contact ;) kak...aktiviti tampal2 kat mug tu akak request ke? Mohon akak dpt hubungi sy.. norhana@moa.gov.my