Hadiah GA dari Mrs Nor dah sampai...

Terima kasih bebanyak kepada MrsNor kerana menganjurkan GA ni...tak pernah lak terpikir aku akan jadi peserta bertuah.....hehehe....Ambo suko...Rezeki ambo tuh...Dah berminggu sampai kat tangan aku...tapi tak ter entry jer...hehehe...bukan lupa tapi tak ingat...



Banyak gak kan...aku cuma tambah bekas kuih lompang yang kecik tu jer 4 biji...
Tetiba teringin lak nak kumpul koleksi bunga kangkung ni bila dah ada kat depan mata...
Tinggal lah ko di sini bersamaku sebelum di bawa ke rumah baru...

Tiada ulasan: