Bonsai

Lama dah tak bercerita pasal hiasan dan taman rumah...minggu lepas ada gi menyibuk dan meramaikan kat pameran festival bunga dan taman putrajaya (floria)....jalan punya jalan...aku jumpa satu sudut yang menarik perhatian ku untuk bertenggek lebih lama di situ...pameran pokok bonsai....dah lama dah aku minat pokok ni...
Meh kita tengok pokok mana yang paling menggetus (aku tak tahu dalam kamus dewan ada tak ayat ni) hati kita semua....huhuhu

kalau pokok mcm ni mesti senang nak jaga kan....




4 ulasan:

YanaNuar berkata...

Wahhhh tomey ler umah Iman nanti bila letak pokok bonsai yang besar gedabak tuh hihi..Tapi kan..nampak cam senang jer nak jaga kan??

Iman berkata...

Hehehe...pokok bunga kertas den mampu la...kalau pokok bonsai kat atas tu...mau bertahun pendam perasaan...hehehe
tu la...macam senangkan nak jaga...

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam,

cantik yer Iman buat hiasan.Berapa harganya tu Iman. camner la diorang buat tuh.

Iman berkata...

tu la kak....dari dulu...saya berkenan sangat dengan pokok bonsai ni...satu seni yang tak dapat diungkapkan dengan kata2....hehehe