Gaya Klasik Inggeris

Bila aku terbaca entry pasal rumah yang teramat cantik ni di Metro....Hati aku tiba2 berdebar2...naper erk...sebab aku suka sesangat gaya hiasan rumah ni iaitu Gaya Klasik Inggeris yang diadun dalam pesona moden kontemporari...Memang la aku takkan dapat rumah sebesar ini tapi sekurang2nya rumah baruku tu ada gak la Gaya Klasik Inggeris...
Semua hiasan kat rumah ni membuatkan hatiku berbunga2 macam bunga Royal Albert...
Kalau nak tahu cerita selanjutnya.....terjah lah!!!! myMetro | Banglo hadap cahaya mentari








3 ulasan:

Kamsiah berkata...

salam kenal tuan rumah..
tq sudi singgah kt blog saya

saya pun peminat konsep kedesaan inggeris....tp tak mampu nak terapkan pd keseluruhan rumah...maklum la rumah kecik ja..

Iman berkata...

Salam kenal kak...kita serupa....minat giler kat konsep kedesaan inggeris ni..nanti leh la kita berkongsi cerita yer kak....

Tanpa Nama berkata...

salam, tumpang tanya. macam mana saya nak berhubung dengan pemilik rumah ni?