Patern Kabinet ruang Tamu....

Dalam itu kepala...aku ada terpikiqkan pasal kabinet ruang tamu....takper la...kalau tak buat lagi pun...boleh la dijadikan rujukan aku nanti...Yang macamna erk cantik?Emmmmm....tapi yang mcmna erk yang murah?Hahahaa....itu sebenarnya yang kena pikir sebab bajet dah tarak...hehehe...kalau mahal sangat dan lari bajet,aku simpan la dulu angan2 aku tu...bukan termasuk dalam keperluan tu...tapi kehendak...betul tak?Aku ingat lagi masa sekolah dulu...Toin...toin!!!Kembali teringatkan masa zaman persekolahan...huhuhu. Masa belajar ekonomi...keperluan dan kehendak....kita kena utamakan keperluan dulu barulah kehendak...kehendak bila2 masa dan bila ada duit...boleh la kita tunaikan....
Lagipun kabinet tv aku yang lama masih elok lagi...letak la dulu yang tu.Nanti bila ada kabinet baru,aku boleh letak kat tepi dan aku boleh susun barangan deco english nanti...tunggulah...

10 ulasan:

farahfatihah berkata...

hi sis..bila letak kabinet ni mmg cntik .namapak luas..ruang pun lagi luas..

ummiaqeef berkata...

bestnye ade rumah sendiri..bole deko²..hihi..

Iman berkata...

farahfatihah:tu la...teringin sesangat nak buat patern mcm ni...nak buat gaya hiasan macam tu...terpikat sesangat...hehehe...sabaq2..

Iman berkata...

ummiaqeef:betol2...hehehe...sekarang ni saya duk rumah orang takleh la nak deco lebih2...tak sabar rasanya nak tunggu hjung tahun...nak buat mcmna pun tak kisah kan...

Eliza berkata...

bestnya tgk blog Iman. boleh jd inspirasi deko rumah sendiri. akak skrg duk kuarters gak. dah 5x pindah randah.

Iman berkata...

Eliza:Tq kak sudi singgah...apa yang boleh saya kongsikan bersama...kita kongsi..Oh ye ke kak..Dah 5 kali pindah?oooo...mengujakan jiwa dan raga kan kak setiap kali pindah ni kan...saya pindah baru sekali dari rumah sewa ke kuaters...tu pun mengerikan...huhuhu...abih calar barang2 elektrik saya...peti ais,mesin basuh...upah orang angkat tapi menyakitkan hati jer..tu la bila pikir nak pindah lagi sekali ni...ngeri rasanya..tapi bila pikir balik..pindah ke rumah sendiri lak...tak perlah..terima seadanya...

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam Iman,

Rumahku Syurgaku.
Tak salah berbelnja mengikut kehendak cuma jgn sampai jadi pembaziranlah pulak.Seronok yer Iman pindah rumah baru.

Uruchimaru @ kf berkata...

wah deco yg menarik !

Iman berkata...

sweetie2010.blogspot:Tu la kak...masalah duit dah sengkek...hehehe
Seronok kak rasa nak pindah ni..mengujakan...hehehe

Iman berkata...

Uruchimaru @ kf:Cantik kan deco kat atas tu...tu yang buat tertarik tu...lain dari yang lain...batang buluh kat tepi tu yang membuatkan saya teruja...hehehhe