Laman dan pergola depan rumah~impian~

Pergola ni memang tak dinafikan memang menjadi idaman aku dari budak2 lagi selain kolam ikan...Dari kecik lagi aku suka sangat tengok benda2 ni...sekarang aku dah mampu kan...bolah la aku realisasikan....Pergola tu aku tak dapat bayangkan kalau ada kat depan rumah aku...biar simple tapi nak gak biar ada.....Abang.....please...nak gak...hehehe...suker hati aku sebab hubby aku pun minat gak dgn pergola ni...hehehehe....Dalam Hati Ada Taman.....
Aku takleh bayangkan macamna dan bagaimana bila kat rumah aku ada pergola...
Ingin ku gantungkan pasu2 bunga yang ada bunga dan daun yang berjuraian turun ke bawah...pasu dan pokok bunga yang berbunga lebat mcm pokok bunga DBKL gantung kat tiang2 lampu tepi jalan tu....aku suker suka bangat!!!!





















Tiada ulasan: