Kabinet Dapur Dah siap.Huhuu (Dalam hati ada taman)

Sukanya hati aku sebab kabinet dapur yang aku inginkan sudah tersergam indah depan mata....
tak kisah la...biar lah tak sebesar mana...tapi kabinet dapur ini telah membuatkan aku rasa bahagia sekali...
Yer la...kat situ lah aku akan menunjukkan skill masakan aku tiap2 hari...kat situlah aku akan
masakkan makanan untuk suami dan anak2 aku....aku suka sangat.....kalau hari minggu mesti separuh hari aku kat dapur kan......sukanya aku...korang rasa tak apa yang aku rasa sekarang ni...berbunga sesangat!!!!!Dalam hati ada taman....rasa lah....kikikikik....rasa2 nak tiduq pun kat dapur....huhuhu....
















3 ulasan:

YanaNuar berkata...

Wahhh bestnye dapat dapur tantek skali ngan kabinet tuh..nak jugakkkk huhuhu...pape pun dengki bangat ngan Iman nih hikhik..

eleena berkata...

cantikneye..berapa anggaran buat kabinet dapur ni ye.. bole share tak..terfikir nak buat secantik macam ni

Roslina Ina Aziz berkata...

salam

dapur berape kaki ye????mohon share
n dapur tu sangat cantik i like the bar table heheh