Gaya Hiasan

Gambar hiasan ruang tamu ni aku copy dan aku scan dari majalah keluarga tapi aku lupa keluaran bila...hehehe....Lalalala......Dah lama aku simpan gambar ni....Lepas aku baca kat libry opis,terus aku copy dan aku simpan untuk dijadikan koleksi....
aku tak tahu dalam banyak2 gambar hiasan....hiasan ni yang amat menggamit aku untuk terus memaku mataku....Aku suka sangat bila tengok gaya hiasan ni sebabnya sebelum aku jumpa gambar ni pun aku memang suka gaya hiasan macam nih....
Takper lah....kalau aku tak tatahias rumah aku macam ni sekalipun...sekurangnya aku dapat idea yang lain2 bila aku pandang gambar ni.....yang penting gaya hiasan rumahku gaya english....hehehe








Tiada ulasan: