Buffered Earnings Keluar di Blogku

Sana sini duk bercerita pasal nuffnang dan Buffered Earnings....aku pun nak buat entry gak pasal Buffered Earnings ni..
Alhamdulillah....Syukur....Selama ni duk baca jer kat blog kengkawan pasal dapat Buffered Earnings...bukan satu dua tapi 5-7 Buffered Earnings...Aku pernah gak dapat satu dulu lepas raya...seminggu jer duk menari2 kat blog kesayangku ni...lepas tu terus bertukar jadi metered earning...duk dengar kengkawan lain bercerita dapat Buffered Earnings 4-5 bulan masih lagi setia tak bertukar2...takper la...seminggu pun seminggu la...huhuhu...nuffnang tak sayang aku ke?Waaaaaaa....


Dan sebulan selepas tu...pagi tadi,bila bukak akaun nuffnang.....terkejut pun ado den....biaq betol nuffnang ni... nuffnang sayang aku ke?waaaaa...terharu.....Walau baru dapat 3 ketul sepanjang berblogging selama 5 bulan ni..aku bangga woo....biaq la orang lain tak heran pun...aku tetap heran....

Nuffnang bagi aku Buffered Earnings 2 ketul sekaligus....yahooo....sukenyer....
Terima kasih kat nuffnang sebab bagi kepercayaan kat blog aku.....sayang kamu!!!!Nanti bagi lagi yer....hehehe

Tapi yang aku musykil ni....mana iklan tu...takder pun keluar...ada otai2 dan sifu2 boleh bagi penerangan sikit tak kat aku yang jakun ni...

22 ulasan:

L@n@ a.k.a Mak Budak berkata...

tahniah2x.. buka senang nak dapat BE tu .. sabo ye yang .. iklan tu ade masa2 je keluar .. pemalu sikit..

♥-- emieysandra --♥ berkata...

tahniah!!
semoga rezeki akn terus bertmbah
~_^

ChaLie IbraHim berkata...

sy pun first time dpt BE....huhuuh.....tak reti sgt pasal BE ni...;p

EiJa ZaQuaN berkata...

Tahniah..okey la tu dapat jgk BE..me x merasa lg dpt BE..

diana berkata...

tengh malam kang tunggu la..
mesti dia keluar..

Ishak berkata...

Biasanya kalau dia tak kuar tu maksudnya allocation iklan utk hari tu dah habis. contoh paling mudah, katalah kalau pengiklan bayar utk iklan tu kuar 100 kali dalam sehari, bila dah cukup 100 kali dia kuar dia akan stop tunjuk iklan tu. nanti dia akan kuar balik esok hari kul 12 tgh malam.

kalau nak tahu lagi pasal BE, dtglah blog kita dan tanya. insyaallah kita tolong jawab.

Fuziani JSR berkata...

Tahniah... Rezeki Allah di mana-mana..

Hezesuze berkata...

masih menanti BE huhu

SYaMiLa berkata...

tahniah....

New Entry "NEW!!! BRANDED GIRLS DRESS & JEANS"

Seri Bahasa berkata...

beruntunglah dapat BE...seri sejak pasang innity BE tak pernah sangkut. kedekut pulak si nuffy sekarang ni.

::sherry:: berkata...

wah ! tahniah. keep it up. ;)

Tomato Gurl's Life berkata...

tahniah dapat be..semoga dpt byk lg!

LyNn HaMzAh berkata...

tahniah...lepas nie kena rajin update la yer...

i am S!L4H.. berkata...

slm..nk tumpg tnye cni..klo iklan kt blog sy ad jgk klua tp be x dpt pon...cmane tu??

Tsk_Tsk

HaNTwO berkata...

tahniah kak....pasni insyaallah BE akan dtg lagi...yang penting kena sabar :)

ekinashikin berkata...

tahniah..tahniah..dia malu2 nk kuar..

caliph shuriken berkata...

congratz ^^

Ms Nury berkata...

Alhamdulillah... Rezeki Iman...

Nury jarang sangat cek BE. Kalau teringat sekali sekala baru tengok. Bila tengok pasti tersenyum! :)

PisangGorengKeGorengPisang berkata...

bestnyer..tahniah

gnesop.com berkata...

tahniah.. moga terus meriah dgn BE yer

SYaMiLa berkata...

sya baru dpt 2 ketul BE selepas 3 bulan aktif berblog...


New Entry "NEW!!! BRANDED GIRLS DRESS & JEANS"

S.U.R.I.A. berkata...

mau juga spt itu!!