Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun, 2010

Giassandra

Imej

Teater Muzikal Kita Di Istana Budaya

Imej
Hari Rabu malam Khamis ari tu dapat tiket free menonton Kita Musical di Istana Budaya...Tiket free beb...per lagi...dah la dekat dengan rumah...orang bagi,rembat jer la..huhuhu Lepas solat Maghrib turun dari rumah...10 minit dah sampai kat Istana Budaya..Pertama kali aku sekeluarga menjejakkan kaki ke Istana Budaya...kalau tak dapat tiket free...mungkin tak sampai lagi kot..hehehe... Date / Time 17 June 2010 (Thu) – 27 June 2010 (Sun) 8.30pm Location Istana Budaya , Jalan Tun Razak , Kuala Lumpur Fee RM288, RM188, RM148, RM108, RM88, RM38 Website www.axcess.com.my Contact No. 03 7711 5000 Category Arts, Culture & Entertainment Tiket Vip...huhuhu Jambangan Bunga di ruang lobi menyambut kedatangan kami.... Di Lobi Istana Budaya.... Pementasan mula kol 8.

Jom Masuk Dapur

Imej
Masak campak-campak....Hehehehe...Yo lah...macamna tak campaknyer...sampai rumah pun dah kol 6 lebih....lepas tu melayan perasan lak dengan cerita melayu kol 6.30 petang tu....kuikuikui...Lepas solat Isyak gak dapat makannya.... Tetiba ke dapur lak kita yer....Ini bukan blog resepi yer... Udang goreng celup tepung...(Hubby suka sangat makan udang goreng ni) Cicah dengan sos cili.... Sup sayur....ada carrot...ada labu air (aku tak tahu orang lain panggil aper) dan ada daging Ha...ni lah sayur tu...betul tak...labu air Daging Goreng...lada hitam Ikan Masin Simple jer kan....main campak-campak jer

Ceraflame Casserole with Toughened Glass Cover

Imej
Rose Delight (Ala2 Vantage) Freezer Safe Dishwasher Safe Microwafe Safe Oven Safe Fire Proof

Erti Kasih Sayang (2)

Imej
Apakah Erti Kasih Sayang kepada Anda?? Hayati cerita ni yang aku ambil dari blog http://allisyacute.blogspot.com.Cerita ni buat aku terpikir yang duit bukanlah segalanya walaupun segalanya memerlukan duit... S eorang wanita sedang keluar dari rumahnya apabila dia terlihat tiga orang lelaki tua berjanggut panjang yang berwarna putih sedang duduk di halaman rumahnya. Dia tidak kenal akan mereka. Wanita itu bertanya, " Saya tidak fikir saya mengenali awak semua, tetapi saya pasti awak semua mesti sedang lapar.. Silalah masuk kerumah saya dan makan sesuatu. "Adakah suami awak ada dirumah?", mereka bertanya. "Tidak", wanita itu berkata. "Suami saya telah keluar." "Jadi, kami tidak akan masuk", mereka menjawab. Sewaktu suaminya pulang ke rumah pada petang itu, wanita itu pun memberitahunya kejadian tersebut. "Pergi beritahu mereka bahawa saya telah balik dan menjemput mereka masuk kedalam sekarang!" Wanita itu keluar dan menjempu

Erti Kasih sayang (1)

Imej
Tetiba di pagi hari....aku ter entry sesuatu yang boleh dijadikan ingatan untuk kita semua...Asyik cerita pasal deco dan hiasan....kita tukaq topik lak sekali sekala... Sama2 lah kita..... Erti Kasih Sayang Pernahkah kita terfikir, kasih sayang yang kita berikan apakah ukuran yang boleh kita bandingkan. Tidak bukan? Pernahkah kita terfikir, adakah kita sudah berikan kasih sayang yang sama apa yang telah kita terima. Pernahkah kita terfikir, bahawa kasih sayang adalah tindakan dua pihak, yang memberi juga mahu menjadi penerima. Apabila sudah sekian lama dikasihi, pernahkah kita terfikir, sudahkah cukup kita memberi apa yang telah diterima. Harapan seorang yang mengasihi adalah mahu dikasihi kembali. Harapan seorang yang menyayangi agar sentiasa turut disayangi kembali. Ciuman kasih sayang perlu ada balasan. Pelukan perlu ada pengertian. Jangan biarkan kesedihan, jangan biarkan kesunyian. Besar ertinya apabila ciuman diberi tanpa diminta. Besar ertinya ucapan kasih say

Ceraflame Casserole with Toughened Glass Cover

Imej
Ceraflame Casserole with Toughened Glass Cover

Soup Tureen

Imej
Cantik dipandang senang dimiliki... MTR/ST Mystic Rose Soup Tureen RM118.00