Rio 2


Sebenarnya minggu lepas plan asal nak tengok wayang di Alamanda jer...Balqis sibuk nak tengok citer nih .....nak tengok 3d...


Tapi tetiba terpikir nak ajak hubby tukar tempat ke IOI Mall Puchong...Tengok mana2 pom sama jer kan..tapi sebenarnya yang utama aku nak terjah Kedai Daiso...ekekekeke (shhhhh...nanti aku citer pasal kedai ni)..Dan tambahan pula nak melawat kakakku di puchong yang tak sihat...jadi sambil menyelam sambil minum air la kiranya....

Sampai sana,dimaklumkan RIO 2 takder 3d di IOI Mall Puchong...Alang2 dah sampai....masuk jer la..citer untuk budak2...aku layankan jer...tp best gak la citer ni..damai jer hati...citer kehidupan dalam hutan..comel jer...


Saper yang dah tengok?Best tak?Bagi aku best la...Yang puas hati sebab dapat penuhi permintaan si anak...Citer2 macamni boleh la kan....

* ada part sampai suara Balqis paling kuat ketawa kat situ...Ermmm..si anak buat macam tengok tv kat rumah lak..takper la..nama pun citer untuk budak2...hehehehe...

* Ishhh..ada gak part aku terlelap...huuhuhhuu...


Tiada ulasan: