Putihnya Dia Pakai Bedak....Mak Andam Mana Punya Keje...


Disebabkan ketidaksabaran hati untuk jalankan misi ni...pepagi lepas buat sarapan untuk yang tersayang...kemas2 rumah sikit....terus ke laman rumah...Syukur...Alhamdulillah...laman tak besar,tapi sekurangnya ada gak laman walau kecik...


Apa yang aku nak buat?
Mula2 amik surat khabar sebab nak buat alas duduk.....kenapa tak tikar?Sayang.... nanti kotor...aku buat keje bukan boleh percaya...comot...hahahha..
Kenapa tak duk kat kerusi?Lenguh nanti....
Dan amik cat yang telah dibeli kat kedai semalam...Hubby aku tanya kat kedai tu...cat yang tahan kat luar...selamber dia cakap kat orang tu nak cat pasu...kikikikik...malu aku...Dia bagitau cat minyak ni pun boleh...aku cari yang murah2 jer...dan 1 liter RM17.00


 Adegan bersila lipat di atas lantai simen...nasib baik ada kereta kat sebelah aku tu...takder la nampak sangat aku tengah buat apa...ekekekke...Abaikan barangan yang bersepah kat tepi tu...tak sempat nka kemas lagi...

Mula2bedakkan tapak aka kakinya dulu...baru badan dia...

Taraaaa......siap kaki dan badan ...Siap kaki semua...jemur kat panas...lepas tu cat badan lak ...siap satu...letak kat atas kaki yang tengah dijemur tadi....

Aku cat sampai garisan tu jer...agak2 letak tanah sampai situ,buat apa cat sampai bawah...

Dekat sikit......

Ok....Edisi tayangan perdana sudah habis...tunggu kesudahannya...(tak sabor tuan tanah nak buat biar selesai semua...selagi takder tanah,takder bunga dalam pasu tu,selagi tu meronta2 jer keingginan tu....ekekeke)

 ****Kalau sudah minat....jangan disekat keingginan itu....:)...kalau tak tahan lama ....kita ganti baru...apa salahnya mencuba kan...
- Lagipun bajet tak banyak pun..cat ni aku guna separuh tin kecik jer...jimat gak...nanti yang lebih boleh cat lagi sekali pasu ni atau boleh cat pasu aku yang lain kat laman tu...

1 ulasan:

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini