Inilah hasilnya....

Alhamdulillah...Berbudi pada tanah...akhirnya....


Sebelum ni pernah buat citer pasal memula berkebun di laman ceciput di belakang rumahku kat Sini..... tapi tak sempat nak buat entry lepas tu sebab busy cikit....last2 dah besar panjang dah pokok2 kacangku inew.....ngeeeee....alhamdulillah.....dapat gak merasa hasilnya walau tak banyak....fist sekali  hubby orang pertama yang dapat merasa keenakan kacang panjang hasil titik peluh sendiri.....original punya...tanpa racun perosak...tanpa bahan kimia yang membahayakan....katakan yesssssss!!!!!Lepas tu aku lak....dan kebetulan mak ayah dari kampung datang....masa makan tengahari kami semua dapat merasa la hasilnya walau sikit sorang...buat ulam cicah budu....percayah......best sesangat....

Petik bang...petik...

Panjang....berbaloi - baloi.....

Hah tu....ada lagi...kat luar pagar pun ada gak....berlumba2 dia mengeluarkan hasil pada tuannya...alhamdulillah....

Nota Tinggalan : Hubby tersayang dah naik semangat nak bercucuk tanam lagi bila tengook hasil yang kami dapat ni....ngeeeee....sukeeee......


Balqis potong rambut....

Gelagat Balqis yang tak duk diam masa potong rambut.....









Berbudi pada tanah...akhirnya....

Ni citer minggu lepas punyo.....perkembangan kebun di laman ceciputku.....
Yeyyyyy......dah menjalar dah.....dan tumbuh subur gitew.....
Merayap mencari dahan berteduh.....

Bunga2 cinta....

Dak keluar buah nyewww....

Pokok timun...tanam dalam pasu jer....harap membuahkan hasil....insyaallah...

Cuti.....cuti....


Busy....busy...ngeee....busy la sangat...busy cuti-cuti....