Ikan Bakar Tanglin....fusssssss....Glurpppp...


Lamo benar dah tak makan ikan bakar kat sini semenjak hubby tersayang pindah opis dan kami dah pindah ke rumah baru....huhuhu....padahal opis aku takder la jauh sangat dengan tempat ni....ntah la...putus selera nak makan kat sini kot sebab hubby takder....

Tapi disebabkan keingginan kawan opis yang dah berpindah tempat kerja nak belanja aku and the geng makan ikan bakar kat sini...maka dengan pelahapnya tetiba selera makan aku yang hilang untuk makan di sini hilang terus....ngeeeeeee...takder ah...orang nak belanja...kita on jer la...Rezeki jangan ditolak....musuh jangan dicari....

Ikan bakar yang freshhhh...dan air asam yang paling best aku jumpa kat kl ni....percayalah....yang aku buat no 2...ngehhhhh...
Sotong bakar....bestttt....

Baca doa selamat dan doa makan sekali...semoga yang belanja dan yang dibelanja sentiasa dimurahkan rezeki...diberi kesihatan yang baik dan kebahagiaan yang berkekalan....Amin
Ini nasi aku....Banyak ke?Tak banyak...lebih sikit jer...tougeh goreng aku....sambal ikan bilis aku....air aku...dan ikan kembung bakar aku....saper terliur...sila ke Tanglin...Air asam dia memang boleh buat air liur meleleh......hehehehe....

Akhirnya.....Kurang 2 hengget Rm200.00...untuk 13 orang makan....mahal gak kan...terima kasih daun keladi pada kawan yang sudi belanja kami..Semoga sentiasa dimurahkan rezeki....

2 ulasan:

risanur berkata...

sedapnye..dah lama tak gi mkn kat tanglin...ikan bakar belamy pun sedap gak huhu...

mama sara nur berkata...

assalam......salam kenal

sedapnye melelh airliur tgk ikan bakar ni......