Secret Recipe KLCC...... Makan Free

Alhamdulillah.........Rezeki hari Jumaat.....Ada kawan yang baik hati bermurah hati nak belanja makan....Yahooooo....tanya nak makan kat mana.....Huhuhuhu....tanya kita tu nak makan kat mana.....Tapi kami ikut tuan yang nak belanja jer....tak kisah kat mana...asalkan ianya free...ngeeeee....

Akhirnya.........Secret Recipe kat KlCC.....

Pilih2 menu....Air aku...Green apple kasturi....ada asam boi lagi....

Nikmat terasa green apple kasturi ni...ummmphhhhhh.....

Menu pilihan ku.....
THAI-STYLE FRIED RICE 

Hahahhaha...tergoda dengan udang galah itewwww?Sebenarnya udang tu ada sekor jer.....tapi tu untuk promosi jer.....

Ehhhhhh.....besar tau udang ni....


Tara....dah habis dah...licin.....alhamdulillah.....terima kasih daun keladi.....



Orang yang bermurah hati belanja kami kat sini.....

2 ulasan:

mOoN berkata...

if masuk secret recepi mesti order laksa swak... best!!

Iman berkata...

mOoN:

tU LA.....kawan pun cakap mcam tu gak...laksa sarawak dkt secret recepi best....

kena try gak ni....