Sambutan Hari Landskap Negara 2011 (Part 1)


Dapat tau kat tv pun sehari sebelum hari last.....Hari sabtu....hari Ahad terus jengah ke sana....rugi woo...berdekatan dengan rumah tapi tak pergi....tambahan sekarang ni,pantang dengar pasal lanskap atau pokok2 bunga ni...rasa macam berhantu jer diri ni.....Meluap2 rasa nak mendeco laman ni....ermmmm....
Biarlah gambar yang menceritakan segalanya......

Tak tau nak cakap aper dah dengan gaya Balqis ni.....gitew ler.....
Bunga pokok kedondong....best gak kalau tanam kat rumah tapi takder tempat dah nak tanam...dah tanam pokok mangga kat luar pagar tu....

Pokok limau nipis.....





pstttt...sampai sini dulu.....penat....nanti sambung balik...

Tiada ulasan: