Sambutan Hari Landskap Negara 2011 (Part 4)

Hahahhaa...tak abis lagi ni citer pasal landskap ni...tak kira...aku nak habiskan jugak semua cerita itu....
Cerita pasal pokok buah-buahan lak.....










kalau pokok cili yang baru ku tanam itu berbuah selebat ini kan bagus....

Ini baja2 dan racun untuk menjadikan pokok2 ini menjadi sehebat ini....

Aku minat sangat nak tanam pokok kelapa yang kecik2 ni...pokoknya rendang jer....tapi tanah sekangkang kera tu telah melenyapkan impian aku.....takper la...aku tanam pokok lain jer la...

Antara yang menarik perhatian ku....






Takkan balik tangan kosong jewww.....Mesti ada yang berkenan kan?

1 ulasan:

Ila berkata...

teringin nak pergi tp selalunya terlupa je...huhuhu