Sambutan Hari Landskap Negara 2011 (Part 3)

Sambung lagi citer hari landskap kat Bangi tempohari....

Orkid plak.....Dari dulu sampai la sekarang  aku memang tak berapa nak minat kat orkid ni...ntah lor naper....aku pandang orkid sebelah mata jer...(maap bagi pencinta orkid)...mak kat kampung memang suka giler dgn orkid ni....banyak gak la duk bergayutan kat tepi rumah tu....





Macam bunga plastik kan....tetiba ada satu rasa lain yang muncul bila melihat bunga2 orkid ni.....ha sudah...saper nak jawab.....

Subhanallah.....cantiknya ciptaan Tuhan....




Tetiba mata terpegun pada bunga2 orkid yang besar2 ni....

Yang macam ni dah biasa tengok kan....biasa jer....









Haippppp...haipppppp...udah2 ler tu....suke ler tu....meh balik.....ngeeeeee.....(hubby ajak balik....mau lama2....ada jer yang tersangkut nanti...)...Hubby pun pelik macamna aku tetiba boleh sangkut kat kedai orkid ni....saper nak jawab????
Aku masih kat dalam ni...duk belek2 pokok2 orkid ni...ada citer...nanti aku sambung yer....

Babai...

Tiada ulasan: