Kreatif kan....

Tak ler kreatif mana...mesti ada orang akan cakap gitew...hehehhee....takper lor....yang penting di hati dan mataku kreatif...bagi idea kat aku untuk menghias pokok2 bunga di laman atau luar pagar dengan idea macam ni....

Gambar ni dirakam masa otw dari kampung ke Kl...di Lpt.....(tapi tak ingat perhentian rehat mana...)

Cantik jer duk dalam batu bata ni....


***************************

********************************
nampak tak budak baju biru duk menyangkung kat sana tu.hahahhaa....tengah memetik pokok di laman untuk ibunya....ngeeeee.....

2 ulasan:

Ibu Amani berkata...

suka berkebun ye?

kakngah berkata...

budak baju biru yg menurut perintah.. hihihi!!