Jom Bekpes.....


Tanya sama hati....oppps tanya sama mulut....mau makan apa....nanti mulut jawab nak makan yang sedap2....tapi tuan empunya malas nak masak....boleh tak macam tu?Hehehhehe...kalau la (tak baik kalau tau) aku ni bujang lagi....kalau dah istilah malas,mau makan biskut cicah air jew pepagi....
Tapi.....
Sebab dah jadi isteri kepada Lokman Ibrahim
dan
Ibu kepada Iman Balqis
Maka......sesungguhnya aku telah berikrar untuk menjadi seorang isteri dan ibu yang baik kepada keluargaku,walau istilah malas melanda....paling komang pun ni lah bekpes simple untuk suami dan anakku....
hehhehe...tapi kalau ada gak bekpes biskut cicah air tu....maknanya dah tak sempat nak masak atau itu ajew yang adooo....
*****Nuget ayamas yang tersangat best.....
Sedap.........sedap.....sekali sekala boleh la makanan segera ni.....2 kali kala....cari penyakit free jer....

1 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

xsempat buat sarapan mcm selalu..
huhuhuh..