Hiasan Taman


Balik raya ari tu......sempat la nolong kakak ipar cantikkan laman rumahnya....menolong jer yewwww...laman rumahnya memang dah cantik pun....kalau kat kampung....laman rumah takdernya sekankang kera macam rumah di bandar (macam rumah aku ler tu..ngeeee..)
Pokok2 bunga di lamannya semua berbunga....cantik sangat....dah la lamannya luas.....tepi sawah lak tu...Indahnya ciptaan Tuhan.....
Best kan ada laman yang luas...boleh tanam pokok buah-buahan....
Hahahha....hubby ku cayang tengah bekerja keras memasukkan pagar hiasan tu dalam tanah....penambah seri laman...cantik jugak kan...boleh buat kat rumah ai lak ni...ngeeee...(tapi laman ku tak besar.....huwaaa)
Setelah siap dikerjakan....


Psstttt : Tak sabar nak buat entry pasal rumah ku kini....ermmmm....

6 ulasan:

~izan~ berkata...

seronoknya ada laman..besar pulak tu,rumah izan bkn setakat sekangkang kera,sekakang semut pun takde laman huhu...

Ila berkata...

bestkan dok kat kampung ni..tapi apa nak buat,keje kat bnadar

Iman berkata...

~izan~:

Tu la...bila tengok rumah orang lain...rasa best nyer dapat laman rumah besar...
huhuhu....

Iman berkata...

Ila:

Yuppp...best sesangat kalau dapat duk rumah kat kampung...tambah2 rumah tepi sawah....

Zefa NorAsmara berkata...

Singgah ziarah..

Mesti nyaman je angin tepi sawah.. ptg2 mesti best bersantai2.. :D

Iman berkata...

Zefa NorAsmara :

Best sesangat....tenang jer...bila duk kat luar rumah rasa macam tak nak masuk dalam rumah....best sesangat....