Nasi Kukus Ayam Dara

Huwaaaa....tetiba hari ni teringat nasi kukus ayam dara lak......dara kew?Ntah lorrrr....tak dapat dipastikan....Tapi yang boleh aku pastikan dan jamin bahawasanya nasi kukus ayam dara yang aku makan ni memang terbaik wokkkk....sedap hingga menjilat jari.....pasti licin......

Meh kita lihat kelazatan nasi kukus ayam dara ni....mabelessssss.....tambah2 lak lepas tu minum dengan ais blended....huhuhu.....
Panas...panas.....lagikkkkk....

fuhhhhhhh...makan depan pc.....

Hah...yang ni lak....hari lain...model nasi kukus ayam dara dengan ais blended mangga...


nota tinggalan.....tak sabar nak balik kampung merasa nasi berlauk yang rege Rm1.50 / Rm 2.50....sedap......
Nasi berlauk ni best kat kuah kari dan sambal belacan nyewwww.....perghhhhhh.....

2 ulasan:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

nih mcm nasik kukus JKR nih..mkn dpn PC..aaaaaaa x poca ek..???hehehehe

Yan berkata...

Masyallah..macam sedap je kan.. Suka nasi kukus.