Berbuka Puasa Di Warung Dusun Gearbox....Bangi

Alhamdulillah.....Tercapai gak hasrat nak makan sup gearbox kat sini....tapi sebenarnya tak rancang nak bukak pose kat sini....bila2 la....tapi rezeki bulan pose...dapat makan kat sini....Akhirnya....

Last minit cakap dengan hubby nak gi makan kat situ...Ai nak belanja....hehehehe....ala...ala....ala.....cadangan diterima....yeyyy haaaa....dah la balik keje naik komuter terlajak satu stesen.....(hukhukhuk...takyah tau sebab nyer....)...dah terlajak...tunggu tren nak patah balik lak lambat lak tu....huhuhu huwaaaa....
Sampai kat Warung Dusun dah kol 7.00...
Cerita bila sampai di Warung Dusun...
Mak bapak.....ramai sesangat orang kat sana...sampaikan parking macam orang pi kenduri kawin....nak nangis pun hado sebab takut takder tempat nak duduk...
Pikir punya pikir....naik gak ah...melilau cari tempat kosong...dan akhirnya ada satu jer meja kosong...mungkin rezeki kami hari tu...alhamdulillah....

**********************************
Rezeki kami...ada satu jer tempat kosong....ramai yang booking dulu baru datang...makanan dah tersedia tapi tuan empunya baru sampai...
*******************************
Mebelessssss.....order yang besar punyo......
***************************************************
Sup gearbox....siakap 3 rasa....kailan ikan masin....tu jewww....
******************************************************
Siakap 3 rasa.......
******************************************************

Azan berkumandang.......terus jer Balqis ngurpppppppp......

******************************************************

2 orang yang masih lagi dapat bertahan dengan godaan sup gearbox.......

******************************************************
1......2.......3........Aktiviti menyedut sup gearbox bermula........Ayah yang rasmikan dulu.....
******************************************************
Balqis lak.....pestime sedut sup gearbox....
********************************************
Yummmmm.....yummmmmmm.....

*******************************************************
Akhirnya............mangsa keadaan.....
***********************************************
fuhhhhh....lepas ni boleh datang lagi mengerjakan sup gearbox kat sini ni....puas hati....

2 ulasan:

Hanis Azla berkata...

mmg sedap sup gear box kat situ.. saya pun selalu beli.. tapi tapau makan kat rumah..

Liza @ Adzriel AB berkata...

terlajak ke ukm ke? situ memang sedap.