Apek Putus Tunang.....

Akhirnya terjawab.....Apek mengesahkan sendiri di muka hadapan Metro semalam bahawa pertunangan beliau dengan tunang sudah putus.....Nak buat macamna....dah tuan empunya badan dah sahkan sendiri...tiada apa lagi yang nak diperkatakan....Cuma aku terkilan....Huwaaa....Aku lak yang lebih....ngeee.....semoga kasih mereka bertaut kembali....Ntah la...aku sedih beb!!!(Pehal lak aku nak emo ni....bukan adik beradik aku pun...tapi yang pasti aku peminat gilew Si Apek tu)




Apa yang menyebabkan dan punca kenapa hubungan mereka terputus biarlah mereka jer yang tahu.....kita hanya merancang....Tuhan yang menentukan segalanya...Jodoh...pertemuan semua di tangan Tuhan....




Nota.....Mendoakan semoga jodoh mereka bertaut kembali di bulan yang penuh berkat ini.....Insyaallah....

2 ulasan:

ibuintan berkata...

tiada jodoh mereka


mesti ramai pulak peminat Apek yg menaruh harapan kembali..

slamat berpuasa

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Kasihannya Elia dulu dialah tulang belakang apek sebelum di kenali ramai...begitulah adat dunia esok lusa x tau lak apa yg berlaku.