Apek Dan Tunang Bergaduh?????

Rehat sebentar bersama kit kat....huhuhu...(Lari dari cerita kami sekeluarga tapi ni pun ada kena mengena gak dengan kisah aku....huhuhuhu...sebab aku memang peminat Apek ni...)
Dan aku serta orang2 lain juga (rakyat Malaysia ) amat berbangga dengan prestasi terbaik Apek malam tadi...cayalah....




Bukan aku nak memanjangkan cerita yang tak enak di dengar ini....cuma bila aku terdengar di radio dan juga d blog2 pasal hubungan Apek aka Khairul Fahmi dan tunangnya Elia tu dah berantakan...aku terkejut giloss dan memang terkedu sesangat.....Lebih parah bila keluar lagi gosip Apek ada skandal dengan perempuan lain....iaitu Dahlia Teck (tak kenal pun saper dia)....

Semoga apa yang diperkatakan itu hanyalah gosip liar semata2....Masa tau awal2 dulu pasal hubungan Apek dan Elia pun aku mengharapkan yang terbaik untuk diorang...dan bila diorang mengikat tali pertunangan...ramai yang mendoakan semoga hubungan mereka hingga ke akhir hayat....Last2 bila dengar gosip macam ni....hati aku jadi tak keruan....kesian pun ada....Dugaan yang hebat untuk diorang berdua....harap mereka berdua dapat atasi semua dugaan ini ....Insyaallah...doa...tawakkal...sabar....dan berusahalah kalian untuk mengatasi semua dugaan yang mendatang....banyak-banyakkan bersabar....Tempoh bertunang ni banyak dugaannya.....

Nota Tinggalan.....Semoga Allah tunjukkan jalan yang terbaik untuk kita semua...

3 ulasan:

hana nabihah berkata...

moge apek berkekalan ;)

kaklong berkata...

gossip jer tuuu..!

LinRosly berkata...

Assalamualaikum....

Yer Ke Gaduh?? Dah Nak Sambut Bulan Ramadhan Ni Tak Baik Gaduh2...