Rumahku Kena Serang!!!!!!

Selepas mengetahui hubby kena lapor diri semalam ( 3/5/2011...) dan kena start bertugas kat tempat baru pada 9/5/2011...Bos opis barunya hanya bagi tangguh seminggu jer....huwaaa.....maknanya kami kena kemaskan semua barang2 minggu ni juga......
Sib baik cuti hari pekerja (isnin) ari tu,kami dah start packing barang2 sikit2...Hari Sabtu pun dah mula sikit2 dan hari ahad bawak sikit2 barang ke rumah baru muat dalam kereta....
Dah kosong dah....
Hari seterusnya...sambung balik packing barang2....mana yang tak perlu....selamat la....balik keje jer operasi pembersihan terus berjalan.....Penat toksah cakap la...tu la...cakap dengan hubby....dulu dari rumah sewa pindah ke kuaters dah sekali pindah...masa tu pun pernah cakap gak...cukup la sekali ni jer pindah...melainkan pindah ke rumah sendiri....
Dan untuk ke 2 kalinya...aku cakap gak...cukuplah sekali ni jer pindah....melainkan pindah balik kampung...bersara...Penat wooo....tak sanggup dah....

Hanya sebahagian....

Ini lagi.....

7 ulasan:

LindaRahim berkata...

memang penat pindah2 ni...sgt faham sbb sy pun penah lalui...

kak long berkata...

mengepek nya senang!
nak kemas ablik...bercinta!

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Sy tak pernah lalui pgalaman mcm ni pasal dr awal kahwin smpai skrg mmg duk umah sendiri tapi pernah tgk adik smpai 3 kali pindah randah dan tolong dia.... sy sendiri pun rasa penat dan pening kalau terkena kat diri sndiri mau seminggu MC tak g kerja..huhu!!

Yan berkata...

Packing dan unpacking memang memenatkan...

ibuintan berkata...

as salam,

penat pun berbaloi sebab masuk rumah sendiri

zures berkata...

memang penat berpindah randah ni...mummy dulu asik pindah hinggakan ada barang yang tak buka pun masih dlm kotak...sampailah pindah umah baru ni...umah sdiri...

Pencinta Alam & Penciptanya berkata...

Takpe, penat sekejap je... dah settle semuanya nanti, bolehlah relaks... dapatlah duduk dgn tenang & selesa kat rumah sendiri.... Bila bahagian dalam dah kemas, baru boleh fikirkan nak cantikkan laman pulak... :)