Rumah AKu Ke Ni?Arghhhhhh....


Sebelum ni aku pernah buat satu entry pasal ruang tamu impian aku...kat sini....Gaya Hiasan....Entry tu aku buat khusus untuk simpanan aku sebab aku suka sesangat dengan gaya hiasan tu....Tapi aku tahu sesetengah orang tak berapa suka gaya hiasan macam tu kan...tak kisah la...lain2 citarasa....Cantik kan ruang tamu dia....Klasik....Tapi kalau ada Rm semua bisa diatur....
Okesss....
Kembali cerita asal....Semalam aku duk godek2 gaya hiasan kat internet....tetiba terpandang gambar2 hiasan rumah kat beritasemasa.com....
Mata aku terus terpaku kat satu gambar yang sememangnya dah tersimpan lama dalam simpanan aku....gambar ruang tamu tu aku sanggup copy dan scan dari majalah keluarga tapi lupa keluaran tahun bila (tapi rasanya dah 2-3 tahun dah) dan simpan kat dalam pc aku...Tapi kat majalah tu tak dimaklumkan tuan empunya rumah tu...Tapi dalam hati aku alangkah beruntungnya tuan punya badan....Antara gambar ruang tamu yang dah lama aku copy tu....
Yang aku copy tu hitam putih jerk....tapi yang ni baru betul2 memuaskan hati aku....sama kan?Lain2 gambar hitam putih tu pi kat Sini
Dan bila terbaca paparan di berita semasa.com....baru tu tahu siapa empunya rumah yang cantik ini....Rupa2 nya rumah banglo Datuk Sosilawati Lawiya.....Cantik!!!!Itu jer yang boleh diluahkan dengan kata2....Jom kita cuci2 mata dengan hiasan banglo yang indah ini.....semua gambar berwarna diambil di berita semasa.com...
Mungkin aku takkan mampu merubah rumahku menjadi begini tetapi sekurang2nya dapat menjadi inspirasi dan memberi idea kepadaku....
Syukurlah dengan apa yang telah diberikan....Alhamdulillah.....






Ulasan

Azian Elias berkata…
besar sangat rumah nya tu...nnati tak tau nak duk kat mana..heee

INSYALLAH.. kalau focus, pasti dapat satu hari nanti.
Iman berkata…
Yan:

Hahahha...betul tu kak...walau tak besar,biarlah kita bahagia di dalamnya....Insyaallah...

Saya taknak sebesar ni...cukuplah apa yang ada...tapi hiasan ruang tamu tu memang menggamit hati dan naluri ku...uahhhhh
kakngah berkata…
tak laghek nk sapu sawang & habuk kek bungo tu .. huhuhu!!!

nampak na pemaleh eh kan??
hahhaha!!!
Iman berkata…
kakngah:

hahaha...jangan la kakngah...rumahku syiling kat ruang tamu lebih kurang macam syiling kat atas ni dah...tu la..ada gak orang kata...mesti kena rajin sapu habuk....huwaa...
takper2....ku sanggup...
ct N honey berkata…
klu ct mmg berangan aje lah nak dpt rmh cam tu...kena buat bisnes juta2 dulu baru dptBetul ke anak bongsu kurang Bijak?
rumah besar sangat pun tak best juga nanti bila dah tua duduk berdua je...

Catatan popular daripada blog ini

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN LANGKAWI (FEDERAL VILLA)

RESEPI PES SAMBAL SERBAGUNA