Pindah Rumah ( Part 5 )


Awalnya booking lori yang 3 tan jer....Hari pindah owner lori tu bawak lori yang 5 tan...katanya takper la...kalau barang tu tak penuh....dia caj 3 tan jer la.....aku pun ok jewwww....
Memula dia masuk rumah dan tengok barang2 aku....dia senyum jewww....katanya barang aku banyak wooo...Tak tahu lagik cukup ke tak yang 5 tan tu...dengan barang2 yang banyak macam ni....huhuhu....






Dan pengakhirannya....lori 5 tan penuh dan terpaksa tambah lagi lori 1 tan.....uhhhhhh...huwaaa....Rabak duit hari tu....tapi demi segala impian....tutup mata jew la....hukhukhuk....


Tiada ulasan: