Pindah Rumah ( Part 5 )

Aktiviti terakhir di rumah lama......Bab mengemas pokok2 bungaku di balkoni ni yang pening sikit ni....Macamna la nak kemas semua pokok2 ni....Banyak benda yang bermain di fikiranku....Pasti ada yang pecah pasu2 ni...pasti patah pokok2 bungaku nanti...huwaaaa.....Macammana la nak letak dalam lori nanti....huhuhu...

Nampak tu...pokok mangga pun adoooo...tapi rasanya tak jadi kot nak tanam pokok mangga ni kat rumah baru sebab takut pokok ni jenis yang besar dan tinggi...nak cari pokok mangga yang jenis rendang jer...tapi berbuah....


Huwaaaa.....sepah.....

4 ulasan:

noie berkata...

banyaknyer bunge..... suka2

Ilhamny.com berkata...

byknyaknyer munga..mai bg lnda skit..hehehe

Iman berkata...

noie:

banyak...suke dengan bunge tapi masalah nak pindah...nak nagis jew rase....huhuhu

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Banyak...bila tanam macam tak henngat nak pindah...huhuhu