Aktiviti Hujung Minggu

Hari ahad bawak sikit2 barang ke rumah baru muat dalam kereta....Hari tu jugak kami cat bilik Balqis...bertemakan warna yang dia impikan....Pink....Alhamdulillah.....berkat kerjasama kami berdua...kami ambil masa beberapa jam jer untuk cat bilik Balqis....lepas tu cat bilik tidur kami lak....tapi tak siap sebab tak cukup cat...huwaa.....salah perkiraan....nampaknya kena sambung balik la hujung minggu ni....


Dah bahagi2kan dinding untuk dicat.....Ini dinding aku yang punya.....
Ni dinding aku yang cat.....Ntah aper2 kan....Yer la....belum siap....ntah aper2 la...tunggu siap dulu....tengok!!!!
Kena guna tangga sebab tak cukup inci.....ngehngeh....Misi tetap diteruskan....
Ini dinding hubby punya bahagian....Bersemangat Waja.....Pesona...Saga.....Wira semua ada masa tu....
Tara...dah siap...tapi maap yer...gambar tak terang sebab tuan rumah dah nak balik.....

Tiada ulasan: