Berita Gembira

Yehaaaaa......Alhamdulillah.....Impian aku untuk berpindah akhirnya tercapai....Hari Jumaat 29/04/11, hubby dapat surat pertukaran.....Yeyya...hubby dah dapat tukar....dapat opis kat belakang rumah...takder la belakang rumah tapi dalam 5-10 minit gitu la...ok la tu...walau opis aku jauh....aku tetap gembira bukan kepalang.....impian aku untuk duduk rumah sendiri akhirnya akan tercapai jua....

Tapi semua perasaan bercampur aduk dalam diri aku sekarang ni...

  • Teruja
  • Gembira
  • Sedih
  • Sunyi
Teruja sebab akan dapat alami pengalaman baru....

Gembira sebab impian aku akan menjadi kenyataan akhirnya.....

Sedih sebab aku akan kehilangan teman dan kawan yang sentiasa menjadi peneman makan tengahari aku...hubbyku yang setia.....Hampir sembilan tahun kami makan tengahari bersama di opis (Bawak bekal/tapau)......Oh tidak!!!!!Huwaaa......

Sunyi sebab nanti datang dan balik opis sorang2...kena naik komuter....sebelum ni pergi dan balik sama2....macam belangkas kan....semua bersama2...sampaikan opis pun sama gak....

Tapi....

Demi impian besar kami untuk mendiami rumah hasil titik peluh kami sendiri.....kami relakan semua ni....Kami akan hadapi rintangan ini...

Nota Kaki : Doakan semoga aku mampu hadapi semua perkara2 baru ni....huhuhuhu

8 ulasan:

su su berkata...

tak pe kan tak jadi belangkas time keje je...balik keje boleh rindu-rinduan he he he

Iman berkata...

su su:

Insyaallah....tapi rutin dah jadi lain dah....sembilan tahun sama2 dalam banyak hal...huwaa....

Pencinta Alam & Penciptanya berkata...

Kadang-kadang 'kehilangan' sementara sesuatu yang rapat dengan kita tu lebih manis, & lebih ditunggu2 kepulangannya.. apa2 pun tahniah dengan berita gembira tu...

Salamz berkata...

Assalam..salam kenal...saya pun kerja satu company ngan hubby n jauh dari umah (sbb jammed), teringin nk kerja dekat ngan umah tapi bila pikir nanti kena pi keja sorang2 jd mcm malas je..hehe

Yan berkata...

INSYALLAH..mudah2an semuanya berjalan dgn lancar...

Iman berkata...

Pencinta Alam & Penciptanya:

Insyaallah....Terima kasih...

Iman berkata...

Salamz :

Salam kenal gak...tu la...bila pikir dah 9 tahun bersama2 pi keje sama2..lunch sama2..balik keje sama2...rasa sedih sesangat nak tingglkan semua tu...
tapi demi sebuah impian...sanggup ku harungi jua...Insyaallah

Iman berkata...

Yan:

Terima kasi kak...insyaallah...