Oh Heatbeat.....Aku dah tak boleh bersabar lagik!!!!!

Pepagi semalam bila bukak akaun heartbeatku....hatiku dah tak tertahan lagik...aku dah tak boleh bersabar lagi....Jariku pantas menekan cashout.....Banyak ke?


Memang dasar tak sabar...hehehe...
Tapi ok la daripada tak ada...
Bukan banyak mana pun....sikit jer....tapi boleh la untuk aku kumpul2 dulu untuk merembat satu lagi set pinggan mangkuk majestic rose...Tak cukup satu set woo....Adik beradik ramai....kena ada 2 set....Satu set untuk aku buat basahan hari2 dan satu set lagi untuk dikeluarkan bila ajak adik baradik datang rumah....Baru cukup....
Kalau Kengkawan berminat ....mai terjah Sini
Lambat lagi la untuk di cashout untuk kali ke 2....Baki tinggal banyak tu jer yer....tapi takper la....syukur dengan rezeki yang diberikan....Alhamdulillah...ada la dekat sebulan lebih nak kumpul earning banyak tu....
Terima kasih kepada semua yang sudi regiter di bawahku dan terima kasih jua kepada kengkawan yang datang ke blogku dan sudi mengklik Heartbeatku....Kalau ada sesiapa yang belum register...jom register kat SINI....Ada tutorial baik punya....Jom....
Terima kasih kepada heartbeat...Cayang Kamu!!!!


Pssttttt : Nak tunggu cashout nuffnang lak...dah nak setahun dah aku register nuffnang....tak pernah cash out lagikk....tapi earningnya lebih sikit jer dari earning hearbeat yang tak sampai 2 bulan.....huwaaaa.....

10 ulasan:

Kamsiah berkata...

salam
saya dtg klik hati..utk cik puan beli koleksi idaman tu hehe..saya pun dok ngidam juga benda tu...

kira ok la tu..sbb saya punya baru 92 sen hehe...

kak long berkata...

cam ner blh byk cam tu,kaklong nya ciput jer!

Sya berkata...

salam kak iman...

heatbeat tu mender yer...cam akaun nuffbang gak ker...alahai jakunnya sya nih...cam ner nak buat tu kak...bleh story cikit kat sya...bak buat tabung cam akak jugak..hehe

kakcik berkata...

Bolehlah buat GA pulak lepas ni. :)

Organikaceh berkata...

Nice article, keep on update.

ibunaznoy berkata...

wah bestnya dah cashout heartbeat dia..smoge trcapai impian set pinggan mangkuk yg cantek tu..

p/s:langsir umah baru tu cantekk sangat,green oh green..cantiknya..

Ila berkata...

rezeki tu..hehehe

Mama Gee berkata...

dh pernah cash out ek...
mama punyer br 80 sen...huhuhuh

ozzy berkata...

Assalam..

Banyak itupun dah kira rezeki..boleh guna juga tu kan..

munna berkata...

banyaknya income HB .... Munna baru berapa sen je...