Langsirku Siap 1 Jam

Yehaaaa.....akhirnya keputusan telah dibuat......langsir itu juga yang ku berkenan....
Dan Akhirnya.....
Perasan tak entry langsir ku sebelum ni....kat..SINI...yang aku berkenan tu....Yang pastinya aku telah menukar kain kosong yang berwarna merah kepada warna hijau....ok tak?Kalau ada orang cakap tak sesuai.......aku tak kisah.....yang penting langsir itu aku punya....Gelak sopan lagikkkk....
Memang berkenan giler2 kat kain langsir ni....

Dan sesangat suka dengan patern langsir ni...
DAN......
Hasil ilham campuran....jadilah macam ni...
Itulah orang yang sentiasa menyokong pendapat dan ilhamku...Kaulah ilhamku....terima kasih Sayang.....

5 ulasan:

cacing berkata...

walaweh! lawa tu!!

ct N honey berkata...

mmg cantik,sekarang ni semua nak cpt tak sangka boleh siap 1 jam aje

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

cantek bangett!!!

suhailas berkata...

cantikkkkkknyaaaaa

Ila berkata...

cantiknya...