Dari Kerana Mata.....

Ni bukan mata aku...Mata aku tak cantik macam ni bila sakit...huhuhu

Alhamdulillah....Mataku dah semakin pulih....Bengkak pun dah makin berkurangan...Merah pun dah berkurangan....seminggu mc....huhuhuhu....Macam anak dara rasanya duk terperap kat rumah....huahuahua....Adessss...
Dan seminggu jua lah blogku bersawang....macamna nak sapu sawang....mata sakit...nanti masuk habuk...lagikkk lambat baik.

Hari Jumaat minggu lepas lagi mata dah merah...tapi pergi gak keje...Biasa ar..terlebih rajin....Alhamdulillah.....
Hari minggu tak pergi mana2 sebab mata memang dah bengkak dan merah....kalau kuar gak....mesti orang tengok kite semacam jer kan....
Orang pun tak berapa nak pandang sebab takut berjangkit kalau pandang lama-lama.
Meh sini nak citer sikit....Doktor cakap sakit mata takkan berjangkit kalau ko pandang dan tenung mata orang yang sakit mata tu...Entah saper yang buat citer macam ni kan...Aku sendiri sebelum ni pun berpikiran macam tu gak...huhuhu...betapa kolotnyer pikiran aku....huahuahua....

Pergi klinik hari Isnin dan dapat la mc 3 hari sampai hari rabu....dan doktor bagi ubat titis,gel dan ubat makan...

Sumber Google
hari khamis pi lagik sebab mata bengkak lagi...Doktor sambung lagi 2 hari....Seminggu jugak la dapat berehat sepuasnya kat rumah...Tapi tak best ah...duk sorang2 kat rumah....nak tidur pun tak selesa sebab bila pejam jer rasa pedih....lepas tu berair jer....aduiiii...

Pssttt : Nasib baik sebelah je kena. Boleh lagi aku menengok dengan jelas. Tapi tetap pedih dan aku terpaksa mengelap mata aku tu selalu. 

2 ulasan:

sal berkata...

memang terasa pedih ye..moga cepat sembuh ...ameen

Iman berkata...

sal :
memang pedih....senak jer mata...bila solat lagi la...bila sujud rasa nak terkeluar bijik mata....huahuahua...