Langsir lagik

Jom cuci mata langsir kat nilai....Esok nak pi lagik...huhuhu
Memang berpinau mata kalau nak pilih patern langsir ni....semua cantik2....












8 ulasan:

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Cantik..cantik... sy pun dh lama x tukar langsir ni yg buat teruja ni....langsir kaler pink bunga2 tu sweet...i like it !!!

AngahSayang2314 berkata...

cantik2 apa lg beli la hehehe

mrs Gee :) berkata...

aduyai ibu.. cantek2 nyer.. nih kalau pegi ngn hubby, mesti dia laju jer tarik tgn saya nih.. rambang2..

Ilhamny.com berkata...

hohoho..tantik-tantik..tapi mahal gak ek....

amimarz berkata...

soping langsir utk raya ke???

Yan berkata...

Langsir akak dah 2 tahun tak berganti.. Nampak cam nak kena tukar tu..

Tanpa Nama berkata...

Eee..cntik2..contoh2 lngsir yg leh dibuat inspirasi..sukooowww sgt!!!!

Tanpa Nama berkata...

orang kata kain langsir kat Nilai ni mahal...contohnya Kalau kat Nagoya RM13 semeter kat sini hampir RM20 lebih. Betul ke?