Cantik Tak?Aku Berkenan....


Minggu lepas gi jengjlan kat Nilai...niat nak cari langsir untuk rumah baru...episod cuci2 mata dulu....


Cantik tak?Aku berkenan giler kat langsir ni...tapi mak oiii...regenya boleh buat poket aku robek satu bulan...huwaaa...Tapi kalau dah berkenan....jalan jer...insyaallah...


Dari sudut lain lak...




Tapi kan...kalau jadi dengan langsir ni....aku akan tukar yang warna merah tu dengan warna hijau....
Ruang tamuku warna hijau.....ok tak....kang pelik lak kang...ahh....tak kisah la...rumah itu aku yang punya....hahaha...(gelak sopan ok)

9 ulasan:

kak long berkata...

full colour..!
heheheh!!!

EiJa ZaQuaN berkata...

cantik..
roses..i like too..

ziana berkata...

Cantikkkk.. i like English style.Tu utk sliding ker? If tukar kaler ijau lagiiiiiii cantik.. Buy 1 Free 1 tak, Blh free tu bagi kat saya..Ngeh!ngeh!

kakcik berkata...

Cantik! Tapi suami kakcik tak suka langsir beropol2 - semak, katanya... :(

ita cutevirus berkata...

english stail...
cun.. cun...

AngahSayang2314 berkata...

iman ok apa colorful..hehehe

makdara TERdiva berkata...

pun nak servey2 langsir/cadar dari sekarang.. :D

zures berkata...

mummy pun tertewas jugak masa g nilai...tewas bila tgk langsir yg lawa2 tu...kopak poket..

Ila berkata...

cantik..apa lagi,sambarlah