Setelah 1/2 bulan di Kampung

Baru masuk opis setelah 16 hari di kampung halaman.....bestnyer dapat bercuti panjang macam ni....hilang segala tekanan di Kl....

Lamanya aku cuti kan...sekali sekala....
Hari tu masa cuti Tahun Baru Cina,aku apply cuti 4 hari sampai selasa lepas...tapi terpaksa sambung cuti sebab ada hal yang terpaksa diselesaikan dan hari khamis lak mak masuk hospital sebab terjatuh...Ada hikmah aku sambung cuti sebab kalau dah datang Kl susah lak aku nak balik....Dapat la aku bersama2 mak masa dia sakit...Semalam baru keluar wad dan baru semalam
aku datang Kl balik......Semoga mak cepat sembuh...Kami semua sayang mak....

Nota Tinggalan ...... Tuan tanah penat sesangat!!!!!Rindu kat blog kengkawan semua....

13 ulasan:

alif berkata...

kalau rindu meh kita terjah

AngahSayang2314 berkata...

ooo patut la..lama tak nampak iman rupa2 cuti panjangggggg yeee

Abu Luqman berkata...

selamat kembali kedunia blog..semoga ibu kau sihat ye

Iman berkata...

alif:

Yupp....meh sesama kita kita terjah...

Iman berkata...

AngahSayang2314:

hehehe...cuti lama....segar rasanya...

Iman berkata...

Abu Luqman:

Terima kasih....

Nurul Faezah berkata...

Selamat kembali!! hik3~ semoga ibu anda cepat sembuh..^^,

http://ifazafrah.blogspot.com/2011/02/hangin-tak-tentu-pasal.html

atie berkata...

oo..patutla lama je menyepi~

Kamsiah berkata...

salam
selamat bertugas kembali

Yan berkata...

Welcome back..

Ila berkata...

bila bercuti lama2 ni,bila dah balik mmg akan terasa penatnyer

Solihin Zubir berkata...

lamanya akak melepak kat kampung...

ibuintan berkata...

dalam bercuti dapat juga menjaga mak kan.. semoga mak Iman sudah sihat kembali