Island Hopping......Langkawi (Part 9)

Petang hari ke 2....3.50 petang


Yehaaaaa...Island Hopping.....
Yehhhaaaa...kami akan mengelilinggi pulau.....Island Hopping.....Free lak tu....miahahaha
Kami dah nak bertolak...jom naik bot....
Ikan dugong terlepas.....
Ke tempat burung helang.....





Pulau Dayang Bunting........ 
Sekarang kami berada di sini....jauh lagi kena panjat tangga nak sampai tasek ni...huhuhu....panjat...jangan tak panjat....
Eiiii...jumpa monkey...selamber jer dia duk kat tepi tangga kiter orang lalu tu...dia tak takut...kita lak yang takut....mau dia peluk aku....huwaaaa....
Tasek Dayang Bunting

Gaya yang entah aper2 ntah......
Bagaikan puteri.....bisa khayalan....hikhihik.....aku dimandikan oleh dayang2ku....manja2 gitu...hikhikhik.....orang kata kalau nak mengandung mandi kat tasek ni....Dongengan jer....tapi aku nak mandi gak....alang2 aku sampai kat sini....lencun!!!Bukan aku jer yer....ada gak yang pantang jumpa air....huhuhu

Kedalaman tasek ni 30 kaki...disebabkan kami terlupa nak bawa jaket keselamatan yang kat bot tadi ke sini...jadi kami mandi menggunakan botol ajer....botol pun botol la....janji aku dapat merasa mandi kat tasek ni....
Dah nak senja dah....kami dah nak balik hotel....
Note : Terketar2 aku dalam bot ditiup angin....sejuk!!!!

3 ulasan:

Cik Sue berkata...

Salam Iman,
Wah sakan yea ke Langkawi. Shopping pinggan mangkuk x..hehehe pompuan biasa laaaa iyea dak..

matdin berkata...

wuahh!!! macam best jer hehehe...

Ila berkata...

keje2 sambil cuti ek...hehehe