Telor dadar

Nak masak aper erk petang ni...Pagi tadi dah buat daging goreng....Ada lagi tu....Nak tambah lauk aper yer...Nanti balik keje jap lagi nak singgah pasar malam beli pucuk paku...nak goreng....Lepas tu rasanya nak buat telur dadar versi takder gas hari tu....Pakai oven jer....Hukhuk...
Nanti yang berkuah nak buat aper yer...Sup ayam?Ntah ler...Kalau ayam2 ni...dah jemu rasanya...

Ulang tayang telur dadar ala2 telur dadar kak Shiela Rusli @ Iklan....
Model sebelum masak sepenuhnya....Hahaha...sempat lagi dia keluar dan masuk balik kat dalam oven...Bukan aper...mula2 tu ingatkan dah masak...tapi bila diperhatikan...Uhhh tak masak lagi la...Huwaaaa...Masuk balik!!!Masuk balik!!! 
Kikikik...hudoh bebenor rupanyer bila masak....hehehe...
Tapi bila dipotong dan bergaya bagai model gitu....terliur jugak......
Perghhhh...Yang pasti telur dadar.....mayonis + Knorr pasti sedap memang sedap!!!!Tak caya?Cubalah....^_^

11 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

cara ni memang selalu buat.. gebuss aje jadinya..

misz nana berkata...

huh.. terliur cek... hehe

Hezesuze berkata...

a ah kan uols...dulu weols pernah try gak resepi shiela rusly tu...memang telur nya tak indah sgt2 tapi rasanye sedap huhu

sweetsal berkata...

akak dn anak2 memang suka telur dadar..makan gn nasi sodapp...hehe

Iman berkata...

a.z.r.i.n.a.03.07:

Aaaaa...sedapkan....^_^...hehehe macam pizza lak rasanya...

Iman berkata...

misz nana:

Boleh try tu...:)

Iman berkata...

Hezesuze:

Betol tu kak...tak jadi macam yang dia buat...tapi rasanya boleh tahan....^_^

Iman berkata...

sweetsal:

memang sedap kan kak....mudah dan cepat dimasak...

mamawana berkata...

cedapnyerrrr....

Iman berkata...

mamawana:

sodappppp!!!!

Kamil ace berkata...

x penah try pn lg..