Tahniah Malaysia

Video detik2 kemenangan Harimau Malaysia menumpaskan Garuda Indonesia 3-0


Sumber  Di Sini
Safee Sali : Minit ke 60,72
Ashaari Shamsudin : Minit Ke 67

Tahniah Malaysia... syabas buat team harimau. tahniah sekali lagi MALAYSIA..

Untuk perlawanan akan datang.. Doa kami semua rakyat Malaysia mengiringi pemain2 malaysia untuk bawa balik kemenangan..... Insyaallah...Amin

Ingatan Ikhlas : Selamat Pengantin Baru buat Norshahrul Idlan Talaha...inai merah di jari...

15 ulasan:

kakcik berkata...

Walaupun kakcik bukan peminat sukan, tapi kakcik turut teruja dengan kemenangan pasukan 'kita'. :)

Iman berkata...

kakcik:

Betul tu kak....kita semua teruja dengan kemenangan team harimau Malaysia ni....Tahniah untuk mereka...^_^

wan nurul hezrina abd halim berkata...

aah mummypun bukn suka sgt tgk bola.tapi smlm boleh ngadap tb ngan hubby.syok tgk pasukan malaysia.best main bola.

jersi biru mmg bawak tuah,kalau pakai jersi kuning selalujer kalah.huhu kata hubbylah..

kakchik@ella berkata...

yeah .. kakchik tgk smpai habis semlm. Rabu ni lwn kt Jkta pulak. Moga kemenangan milik kita.

Yan berkata...

Sana sini cerita sal bola. Demam betul ye..

Yan berkata...

Sana sini cerita sal bola. Demam betul ye..

dabuldahi berkata...

mana ada kita menang sebab laser!! ahaha

Iman berkata...

wan nurul hezrina abd halim:

Saya pun takder la sampai gila2 bola...tapi malam tadi memang best la...

Jersi biru menang!!!Mungkin kena pakai jersi biru lak sekali lagi..hehehe

Iman berkata...

kakchik@ella:

Caya lah kakchik@ella.....saya pun sanggup duk depan tv tanpa gerak2 masa perlawanan tu...bila sumbat gol jer...bergegar rumah....Cayyyok...

Iman berkata...

Yan:

Yezza...semangat tengah membara ni...hehehe...

Tunggu hari rabu lak...Go Malaysia go!!!!

Iman berkata...

dabuldahi :

Entah la...Mungkin alasan untuk diorang ^_^

Hezesuze berkata...

yeahh tahniah malaysia...malam tadi ingat nk update blog tp dsbbkan kedenganran suara abg pomen bsing langsung off terus tgok bola hahahaah

AngahSayang2314 berkata...

hai imannnn.. lama tak terjah sinii rindu rasanya hati hehehe di sebabkan kebuzyyyyyy annnnn tue yg tak sempat2 nak terjah...

memang best la malam tadi tengok bolaaa gollllllll hehehee

Mariana berkata...

sukeee mesia menanggg

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

anda kena tag

http://duniamelekitku.blogspot.com/2010/12/giveaway-novel.html