Konsert Permata Seni Di Istana Budaya

Malam kelmarin ke Istana Budaya.....dapat tiket free (memang free jer pun).....
Konsert Permata Seni ni dipertotonkan kepada orang awam secara percuma 14/12/2010 dan pada 15 hb lak dipertotonkan kepada para jemputan sahaja....

Dapat tahu pasal konsert dan tiket percuma ni dari media massa dan mula2 tu tak berminat pun nak ambil tahu.....
Tapi 2 hari menjelang konsert tu terpikir lak nak bawa Balqis jalan2...saja suka2...Lagipun kami baru sekali menjejakkan kaki ke Istana Budaya...Apa salahnya kalau pi.....bukannya kena bayar pun...hehehe...asyik nak free jerk...Ok...Jom ...
Mula2 dapatkan 3 tiket percuma di Istana Budaya...
Sesampainya di sana......di ruang lobi Istana Budaya
 Siti Di Alam Fantasi....dengar kata best gakkan....Muzikal ni akan mula dipertotonkan pada 22 - 31 Disember 2010...Jom bawak anak2 tengok cerita ni..tapi aku nak usha harga tiket masuk ni berapa...hehehe..
Si anak bersama ayahnya..........Tq Ayah sebab sudi bawa kami ke sana...tapi takder la jauh sangat pun kan....hehehe...
Akan Datang!!!!!!! Mac 2011.....Muzikal Lat Kampung Boy
Tun......Ingat saya lagi tak?Akulah yang menjadi pujaanmu dulu....ahakkkkk!!!!Jangan Marah yer Tun Siti Hasmah.....  Muzikal Tun Mahathir 2.....21-30 Januari 2011..........Hehehehe...Tun Mahathir 1 pun tak dan nak tengok....huhuhu....
Jom kita tonton.............
Suasana Di Dalam Panggung Sari Istana Budaya
Persembahan Seni Tari
Persembahan Seni Koir

Persembahan Seni Muzik
Ta ta....dah habis la..
             Oppssss!!!!Persembahan tambahan dari Balqis kat tangga Istana Budaya....Percuma.....  Adoiiiii...cepat tol terpengaruh.....meniru tarian kat dalam panggung seni tadi....
Nota kaki kepala : Penat balik Gala Dinner tak hilang lagik.....Ngantuk!!!!
                                Sampai rumah kol 2.00 pagi ....Huhuhu....lambat sebab pi ambik Balqis  
                                kat rumah  abang  kat Pj.....adesssss....Berat jer mata ni...
                                Dah tutup pun...Ta ta....Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

4 ulasan:

Marzhani berkata...

salam ziarah..mesti seronok anak tu...teringin juga nak merasa..

Iman's Umi berkata...

Kami tgk juga, tp kt TV2 je, tu pn sekejap je.

Ilhamny.com berkata...

alarr sygnye..xtau...xpenah gi istana budaya gak, walaupun tetiap ari dok lalu situ, sbb hubby keja dkt national library...
ni dpt yg free nih lg rasa rugi, akan ada lg x mcmnih...???

bag yg balqis bwk tu bag upin tu kan..??suka tgk balqis pakai..:)

Hezesuze berkata...

tak pernah lagik pergi istana budaya tu :(