Cenderahati Di Bukit Merah Laketown Waterpark

Sebelum keluar dari Bukit Merah Laketown waterpark.....singgah jap kat kedai cenderahati kat depan tu....Banyak pilihan cenderahati kenangan Bukit Merah ditawarkan di sini..harganya pun murah2...berbaloi2 untuk dibuat kenangan bila duit dalam poket dah hampir menipis...hehehe ^_^
Tapi banyak gak la habis kat sini.....huhuhuhu...

3 ulasan:

Kuman Chaos berkata...

aku pun tak pernah sampai lagi kat sini.. dah banyak kali lalu nak kena singgah gak nnt nih..:D
Kuman "Tornado Tengah Decal..!!" Entry

sekamar rindu berkata...

salam..

tempat yg sesuai untuk dilawati..

**follow blog puan..**780

wan nurul hezrina abd halim berkata...

seronok ker g c2?ada taman tema airkan?nnt nak bawak anak lah..tgk cenderahatipun banyak ek kat citu