Cantik Bulan....

Subhanallah...cantiknya kau bulan...betapa cantiknya ciptaan Tuhan....

Tengah temankan En.hubby menonton tv....tetiba terpandang bulan ......Cantiknya.....
Patutlah pungguk rindukan bulan....^_^


Tengah duk khusyuk snap gambar bulan ni...tetiba En.hubby tegur...
"Haaaa....ambik gambar apa tengah2 malam ni...nak kol satu dah ni....kang keluar gambar lain lak kang...."
Hehehhe....dia sodar pun kol satu....den ingat lupo nok tengok jam kat atas tu...hehehe...


**Ohhh...Dah kol 1 pagi dah.....korang tak ngantuk ker....

4 ulasan:

PUANSTOBERI berkata...

dah mlm...nati ada org buat camni :
"Syyy...enjit enjit semut..sapa sakit naek atas..."

huhuhuuu

Yan berkata...

ee... takut gak kalau2 terakam gambar bebukan.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

isyk mujur takde santa clause kat bulan tuh=)hehe mmg cantik bulan besinar2 tapi bila tgk dekat takooot bergerutu tanya syeikh muzaffar tak caya..

AngahSayang2314 berkata...

lama tak terjah sini dah cat baru yerrrr apa pun nice & simple