Blogku Bertukar Wajah.....

Memula tu sayang gak nak tukar templete blogku yang penuh bunga-bunga matahari tu....

Entah kenapa tetiba hari ni terpikir nak tukar yang lain lak....hari tu dah sekali pikir nak tukar tapi tak jadi2 sebab sayang lagi dengan bunga matahari tu...Tapi hari ni nekad.....Nekad!!!!!!
Hijrah......^_^

Gambar2 blogku yang terakhir sebelum bertukar wajah....percayalah...aku tetap sayang kamu wahai bunga matahariku...Muahhhhh....

Tara tang....dah bertukar...takder bunga2 dah....tapi dalam proses renovation lagi.....huk...hukk..
Ada Puan Purple sekarang.....kalau ada yang tak suka warna unggu mintak maap yer....tuan rumah suka...^_^


Nota Kaki: Dalam proses renovation.....sarang labah2 belum buang.....kabinet dapur belum siap....Bilik tidur belum hias lagik....bla...bla...tambah lagi....langsir dah pilih.....tak tukar dah kot....tetap yang unggu...hehehe ^_^

7 ulasan:

umialya berkata...

x sbr tgk umah siap semua

sz | m.s.s berkata...

cantekkkk...
walaupun belum siap renovate,
menarik je mata saya memandang ;)

honeyvsbee berkata...

eh ada ker org tak suka pepel..lembut jer mata memandang...cantik nih..

Hezesuze berkata...

ok lani....cantik!!

Noriz berkata...

sweet la...

PUANSTOBERI berkata...

ai mmg peminat tegar purple. so, ai like ajer.. tehehehhe

Rosliza Roslan berkata...

dtg jenguk