Beg Upin Ipin Dah Sampai Kat Tangan Balqis

Kepada amnybelle2606 ......Terima kasih bebanyak....Beg yang daku menang contest tu dah sampai kat tangan Balqis petang tu jugak...tapi terlambat entry...Kikikik...
Jom saksikan keriangan kanak2 ribena ni bila mendapat beg upin dan ipin...

Terbaik punyer!!!!Hehehe.....Terima kasih yer untie Linda....nanti bagi la Ibu Balqis menang lagi...

19 ulasan:

EiJa ZaQuaN berkata...

wah sukanye dia dpt beg upin ipin tu ye..mmg cantik beg nye..Tahniah..:)

Ilhamny.com berkata...

wah..wah..wah..i.like...tomel la balqis nih...muahhh utk balqis...

kakcik berkata...

Serononya Balqis...

guna baik2 beg tu tau.. jangan bagi comot atau koyak. :)

Rinna berkata...

Cantik bag tuh..Tahniah menang contest

Iman berkata...

EiJa ZaQuaN:

Yupp...suke sesangat...tapi dalam tengah bukak plastik beg tu..dia boleh mengomel lagi tu...
"Ibu,kalau dapat beg Barbie kan bagus"....Huhuhu...Itulah anakku...

Iman berkata...

Ilhamny.com

Terima kasih yer Linda...Sayang lak nak pakai...tunggu awal tahun la...bawak gi sekolah....^_^

Iman berkata...

kakcik:

Hehehe...suke sesangat dia kak..tapi tak pakai lagi...simpan dulu...tunggu bukak sekolah tahun depan...hehehe

Iman berkata...

Rinna:

Terima kasih....memang cantik beg upin dan ipin tu...

~ yus ~ berkata...

Wah! Peminat Upin Ipin. Anak perempuan saya suka Princess..

Salam Ziarah, dan salam kenal..
Suka tengok blog ni, penuh dengan sunflower...:)

MamaYatie berkata...

tahniah..cumilnya beg dia!!

hajarus berkata...

cantik beg tu... congrat memang contest... :)

Huszaini berkata...

Uncle nak beg tu! bleh tak? hehehhe...

Iman berkata...

~ yus ~:

Dua2 dia suka....kalau tengok cd upin ipin,4-5 kali dia sanggup ulang balik...sampaikan dia boleh ingat semua dailog dalam citer tu...adoii...

Terima kasih....salam kenal gak...

Iman berkata...

MamaYatie:

Hehhehe...erm....ermmmmmm

Iman berkata...

hajarus:

terima kasih...kasi gempak sikit sebab jarang nak bertuah ni...huhuhu

Iman berkata...

Huszaini;

"Mana boleh Uncle....kalau ada tiga...baru Balqis boleh kasi....Baby Uncle ada tiga...tak cukup...beg ada satu jer"

LyNn HaMzAh berkata...

seronok balqis dapat hadiah tu...tahniah...

Hezesuze berkata...

budak2 skrg mmg suka ngan kartun upin ipin..huhu

Solihin Zubir berkata...

alalala.. comel la beg tu...
upin ipin mmg dh jd fenomena skangh nie..