Balqis Potong Rambut ^_^

Hahaha....penangan penalti (Sorak bola belum hilang lagikkk) dari Ibu Balqis....
Kan den dah kato...tangan den tak berseni macam emak den...pandai potong rambut...jiran2 kat rumah emak den selalu mintak tolong emak den potong rambut untuk anak2 dorang....
Tapi sekarang ni jarang dah la sebab dah banyak dah kedai gunting rambut tumbuh bagai kulat sisir tumbuh kat batang2 pokok mati...

Ni lah penangan ku potong rambut Balqis.... Berseni kan...Kena potong kali ke 2 baru ok...Hehehe
Tu yang sekarang ni senang gi potong kat kedai jer...tapi kalau setakat nak potong kat depan jer,aku gak la yang kena kerjakan....


Ingat pertama kali bawak Balqis potong rambut kat salon....Masa tu nak hantar dia masuk sekolah (5 tahun)
Beria2 dia taknak potong rambut....puas pujuk gak baru setuju benarkan rambut dia dipotong...kesian lak...
Tolong!!!!!Jangan potong rambut Balqis.......
Hahaha...tengok la....muka budak tak puas hati....
Dalam hati mesti dia kata macam ni"Hisss uncle ni.....tak berperikemanusiaan lansung ....sanggup potong rambut Balqis"
Kan senang potong kat kedai jer....
Senang jer nampak diorang potong....kalau aku...terkial2 nak  bagi  betul rambut tu....
Baik jer kalau potong rambut kat kedai....diam seribu bahasa...kalau aku yang potong....ermmmmmm....
Hati2 uncle...nanti terpotong hidung Balqis....huhuhuhu

34 ulasan:

εïз mummyHaza εïз berkata...

hehehe.. kiut..^__^

Iman berkata...

εïз mummyHaza εïз:

Hehehe...muka budak tak puas hati...kuikuikui....

HaNTwO berkata...

comel je ba;kis ni heheheh...kit sangat2 :)

lizz berkata...

comel..geram tengok pipi rasa cam nak cubit2

mr.curly berkata...

alololo cumelnyeeee..ermmm geram !!!..

wida berkata...

alah..nape potong rambut?tp rambut pendek pon comelll..
tq singgah blog sy. nak follow blog awak..

EiJa ZaQuaN berkata...

alahi chumellnya balqis..:)

AngahSayang2314 berkata...

imannnnnn kenapa potong rambut dia..suka tengok rambut dia panjang comellllll tapi bila dah potong rambut lagi nampak comel dah gebusssssss tembam diaaaaaa hehehe

Iman berkata...

HaNTwO:

Huhuhu...comel ke?Tq....tembam ado la...

Iman berkata...

lizz :

Hehehe...cubit jer...^_^

Iman berkata...

mr.curly:

Terima kasih uncle Curly....:)

Iman berkata...

wida:

Hari tu sayang gak nak potong rambut dia..tapi bila dah nak masuk tadika ni..takut takdan nak jaga...

Iman berkata...

EiJa ZaQuaN :

Tima kacih....^_^

Iman berkata...

AngahSayang2314:

Mula2 tu taknak potong rambut dia ngah...tap bila pikir nak gi tadika dan takut takdan nak jaga kat sekolah semua...tu yang potong tu...

hahaha..memang betol..lagi teserlah pipi dia yang debab tu...

makdara TERdiva berkata...

muka dia masam tu msti dia tak rela rambutnye dikorbankan..hihi :)

Yan berkata...

bagusnye balqis.. nak dipotong rambut.. klu anak saya... lari!!

salam.. jemput undi baby saya..
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html

tq

rizwan's sweetheart berkata...

alahai... comelnyer dia

Juaini Juliet Jamaludin berkata...

oke, comel betul budak ni. :)

atie berkata...

Hehe.....Kena banyak praktis tuh, tapi lepas tuh habis rambut balqis jadi mangsa hikhik.Kaktie lagilah tk pandai bab gunting2 nih

Kancilbiru berkata...

alolo...kiut sungguh haih dia...

Nisa' berkata...

I used to have the same hairstyle when I was a kid, cuma lebih lebat and more rounded. Orang panggil rambut cendawan, hee

MIMIE AIZA berkata...

cumil balqis :)

Nadia arRumaisha berkata...

allaaa sweetnyer dia

fyna berkata...

lawa rambut die...

Iman berkata...

makdara TERdiva :

Wajah yang membawa seribu erti...huhuhu

Iman berkata...

Yan :

Hehehe...dah ok dah sekarang ni kalau nak potong rambut...kalau dulu banyak la songehnya..

psssttt:Nanti kita pi undi yer..^_^

Iman berkata...

rizwan's sweetheart:

terima kasih ^_^

Iman berkata...

Juaini Juliet Jamaludin:

Muahhhh...Tq ^_^

Iman berkata...

atie:

Hahaha...memang kena praktis banyak...hehehe..
kalau dah terror rambut hubby pun saya potong nanti...hehehe ^_^

Iman berkata...

Kancilbiru:

terima kasih....Muahhh ^_^

Iman berkata...

Nisa':

Hehehe yer ke?

Iman berkata...

MIMIE AIZA:

terima kasih....Muahhh ^_^

Iman berkata...

fyna:

Hehehe..yang mana satu tu...yang ibu dia potong erk?Huhuhu

Farah Hanim berkata...

eeeii,kiutnye ! xP
singgah sini n follow :)