Pengunjung Luar



Ishhhhh!!!Ishhhhh!!!!Betol ke ni....terkejut daku tadi tengok kat revolvermaps blog ku...Blog yang ntah aper2 dan ceciput ni ada gak pengunjung dari luar negara.4 tempat lak tu dalam satu masa....Bukan bangga diri tapi terharu....

Terharu...hukhukhuk...Biasa la kan...Blogger kecik macam aku ni bila ada pengunjung sudi datang menjengah.....terharu beb!!!

Dan entry ni ditujukan kepada semua pengunjung blogku tak kira dari dalam atau nun jauh di sana...jutaan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog Teratak Impian Ibu ini....

Dan aku ingin menyatakan aku TERHARU.....dan aku SAYANG kengkawan semua....

10 ulasan:

amira berkata...

tingkatkan usaha~~

Yan berkata...

Tahniah, tahniah...

nora berkata...

nak join teharu gak, boleh tak ni?

liza berkata...

salam kenal:)

Solihin Zubir berkata...

sayalah blogger dri luar negara tu.. hahaha.. ;-p

Iman berkata...

amira:

Terima kasih....Insyaallah :)

Iman berkata...

Yan:

Terima kasih kak....Sayang kamu semua...

Iman berkata...

nora:

Hahha....boleh...boleh....meh sini...rasalah apa yang saya rasa sekarang ni...hehehe

Iman berkata...

liza:

Salam kenal gak...saya sayang kengkawan semua....:)

Iman berkata...

Solihin Zubir:

HUhuhu....ku sungguh terharu....:)