Kaum Hawa..Kene Bc..Check dulu TUALA WANITA yang anda/isteri pakai

Maaf Jika Isu Ini Sensitif


Peringatan yang teramat penting untuk kaum hawa semua...cerita ini dishare oleh seorang sahabat di Fb....
Semoga kita semua mengambil iktibar dari cerita ini...

Kesahihan cerita tak dapat di pastikan namun mungkin boleh di jadikan iktibar dan panduan kepada kita kaum hawa ni.....

Cerita ni sebenarnya dalam bahasa Cina so di translate cerita nie dalam bahasa melayu....
Hati-hati bila pakai Tuala wanita..check dulu expired date...Kualiti...
dan paling penting kebersihannya...
takut2 ada pulak telur binatang dekat atas tuala wanita tu...

Seorang pelajar cina berusia 17 tahun tak taula dr negara mana telah mengalami muntah2 mcm orang mengandung tu la kan ....

Beliau seorang kanak2 miskin dan bapanya pula seorang penjual tuala wanita...disebabkan banyak tuala wanita yang expired,si bapa telah mengagihkan tuala wanita itu untuk dipakai oleh anak dan isterinya..

Almaklumlah kehidupanya yg miskin dan kalau buang tu rasanya satu pembaziran kot pada keluarga mangsa tadi...so anak2 dgn bini dia pon pakaila tuala wanita tu.....
lepas maybe beberapa bulan si anak mengalami muntah,loya tekak mcm orang2 mengandung tu...

Dengan segera si bapa membawa anak ke hospital untuk diperiksa ape penyakit anaknya..dan doktor memberi jawapan yang mengejutkan bahawa si anak telah mengandung....
maka hairanlah si anak..

Dia menafikan bahawa dia mengandung kerana diatidak mempunyai teman lelaki,masih bersekolah dan tidak pernah melakukan hubungan seks..

Scan punya scan doktor memberitahu bahawa terdapat 20 ekor anak tikus yang dikandungkan oleh pelajar terbabit...

MUNGKIN KETIKA PERIOD TELUR2 TIKUS TELAH DISENYAWAKAN KOT DAN MASUK KE DALAM OVARI PELAJAR TERSEBUT..MUNGKINNN.....
Doktor terpaksa membuat pembedahan ke atas pelajar tersebut kerana didapati anak2 tikus terbabit telah tumbuh gigi dan dikhuatiri akan memakan kesemua organ dalaman pelajar tersebut....

kesemua doktor sahaja yang berani melakukan pembedahan itu....
pelajar terbabit kini disahkan tidak boleh mengandung lg kerana mereka telah mencuci keseluruhan dalaman pelajar tersebut kerana dikhutiri dijangkiti virus tikus yg kotor itu...

P/S : Walau tidak sahih sekalipun....kaum hawa perlu berhati2 dalam soal ini...dan paling penting jagalah kebersihan....

 Gambar anak2 tikus selepas pembedahan dilakukan....







37 ulasan:

Azueriena Norash berkata...

uikkk seremm jerkk baca...lepas tu mcm terkonpiuss...tikus tu bertelur ker...beranak ehhh

Sidratul Muntaha berkata...

hmm..
seb baek aku jarang pakai tuala wanita.
pakai kain saje.
iktu cara arwah nenek dan jugak cara mak aku.
bersih,selesa,mudah dan selamat!!
tapi tak logik jugak sbbnya,ikut doktor,mana mungkin sperma manusia boleh cantum dgn haiwan.
nauzubillah...
kdg2 benda ni fraud jer.
tpi pasal tuala wanita yg boleh buat cancer tu mmg ade kes.
tertinggal kat pintu rahim..

kakyon berkata...

tak pasti kesahihan berita ni kan..
tapi boleh buat peringatan sesama kita..apa pun berkemungkinan boleh berlaku pada kita..nauzubillah..

Siti Mashitah Saidin berkata...

macam mn nak tau tuala wanita tuh da expired?

Ati Masrif berkata...

salam kenal.

uhh..tak sanggup!!
tergeliat kita dibuatnya..geliii

tak sangka yek..uissh kena hati2 ni
TQ for the info

Kyra berkata...

awak..agak2 la kan..dia bela tak "anak" dia tu?huhu..

Iman berkata...

Azueriena Norash:

Memang seram bila pertama kali membaca isu ni....

ngeri.....

Tapi walau tak sahih sekalipun....kita tetap kena berhati2
dengan penggunaan tuala wanita ni...
paling penting kena utamakan kebersihan...

P/S:Tikus beranak jugak kan...hehehe

Iman berkata...

Sidratul Muntaha:

Yupp betol tu....cara orang dulu2 mesti selamat penggunaannya....tapi yang paling penting kena utamakan kebersihan....

Memang kalau baca entry tu macam tak logik jer...tapi apapun boleh terjadi...
yang penting kaum hawa kena berhati2 dengan penggunaan tuala wanita ni...

Tapi walau tak sahih sekalipun....kita tetap kena berhati2
dengan penggunaan tuala wanita ni...
Banyak sangat keburukan yang kita dengar sekarang ni...terutama penyebab kanser...

Iman berkata...

kakyon:

Betol tu kakyon...

Tapi walau tak sahih sekalipun....kita tetap kena berhati2
dengan penggunaan tuala wanita ni...

Iman berkata...

Siti Mashitah Saidin:

aaaa la...mana nak tahu erk expired....

tapi isu nya sekarang berhati2 dengan penggunaan tuala wanita ni...

diperbuat daripada apa dan banyak lagi yang perlu kita fikirkan kan...

tu yang boleh jadi penyebab kanser tu...

Iman berkata...

Ati Masrif;

Salam kenal gak...

memang geli geleman mula2 baca entry ni...tapi bila fikirkan benda ni boleh mengingatkan kaum hawa supaya berhati2 dengan penggunaan tuala wanita ni...saya sanggup letak entry ni kat blog saya...

sekurang2nya boleh buat kaum hawa pikir 2/3 kali dalam penggunaan tuala wanita ni...

Sama2...kita berkongsi apa yang boleh dikongsi...:)

Iman berkata...

Kyra:

hahaha...tak sempat lak nak pikir pasal "anak" dia tu...huhuhu...

sekali pikir macam tak logik jer...tapi walau apapun kesahihannya...kaum hawa perlu berhati2 dengan penggunaan tuala wanita ni...

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

ich ngerinyaa.. takut plak dr cite2 mcmnii..we have to be more careful on this!

liza berkata...

salam kenal..
huhu..meremang bulu roma tgk pic tikus tu..

nieda berkata...

uihs...entah la..no komen. cuba kena berhati2..

Iman berkata...

FIFIEY LYCHEE MARATION:

Yuppp...memang meremang bulu roma bila mula2 terbaca entry ni...

tapi bila pikir balik....betol gak..walau kita tak tahu kesahihannya...kita perlu berhati2...

Iman berkata...

liza:

hehehe...bukan setakat meremang bulu roma,loya pun ada....

peringatan untuk kita semua....:)

Iman berkata...

nieda:

betol tu....walau kita tak tahu kesahihannya...kita perlu berhati2...

Tapi memang kita tahu sesetenggah tuala wanita mendatangkan keburukan kepada pemakainya....

wan nurul hezrina abd halim berkata...

iman,gelilah baca citernie..alamak memg menakutkan jugak..biar btul..yang paling kecian tuh dier tak bleh mengandung lagi tuh..kesian lah..

izan_cute berkata...

salam kenal...

terkejut tgk tikus2 tecik tu.pad dgn wanita mmg tak dpt dipisahkan dan bagus ada entry ni sbb mengingatkan kamu hawa...

Iman berkata...

wan nurul hezrina abd halim :

Hehehe...bukat setakat geli...tapi loya...huhuhu...

tapi demi untuk menggingatkan kaum sejenis...ku tempekkan jua kat sini...

Memang menakutkan...walau tak betol sekalipun cerita tu...kita kena ambik pengajaran dari cerita tu...

Mungkin selepas ni...kita akan pikir banyak kali tentang penggunaan tuala wanita ni...baik dari kebersihan dan kualitinya...

Iman berkata...

izan_cute:

Salam kenal gak....memang pad dengan wanita tak dapat dipisahkan....walau guna kain sekalipun..kita perlu berhati2 tentang kebersihannya...

betol tu....walau kita tak tahu kesahihannya...kita perlu berhati2...

geekz36 berkata...

hurm, cam x logik je

cik panadol berkata...

haha menakutkan....!

CiK QiQi berkata...

aish...sangat menakutkan..takut lak nk beli pad ni..hua...de alternatif len x slaen dr pad..huhu

DaHLia berkata...

eh tuala wanita ada expired ke??
anyway geliiiiii laaaa..huhuhuh

Jom Baca Entry Dahlia: Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

S..U..D..@..I..S berkata...

masyallah
macam2 pelik la sekarang ni, x terlintas dik akal
apa pun berhati2lah

Iman berkata...

S..U..D..@..I..S:

yupp...betol tu...walau tidak betol sekalipun cerita ni,berhati2 lah...

Ellen berkata...

astaga..betulka ni sis...boleh ellen copy dan letak kat blog untuk simpanan ellen..menakutkan ...gila ni..!!

Iman berkata...

Ellen:

ALa akak ni...Copy la kak...Copy jer...lagi ramai orang tahu...lagi bagus...biar kita semua pikir banyak kali penggunaan tuala wanita ni...

kak ellen..saya pun tak tahu kesahihan nya...cuma saya tempek kat sini untuk berkongsi dengan kengkawan semua...

tapi walau apapun kesahihannya...kaum hawa perlu berhati2 dengan penggunaan tuala wanita ni...

Ilhamny.com berkata...

ibu, xtgk blog saya lg ye..
cepat..cepat gi tgk..tahniah...

geekz36 berkata...

serius x logik ovum manusia fertilize ngan sperm tikus

Iman berkata...

Ilhamny.com:

Adessssssssss!!!!baru jengok tadi....pagi tadi tak sempat....

adusssss!!!tak caya nih...(Sambil tampar slow2 pipiku)

Terima kasih bebanyak kerana menganjurkan contest...Rezeki ulang tahun tu...hehehe

Iman berkata...

geekz36:

Rasa pun macam tu gak...
tapi apapun boleh berlaku...dan yang paling penting ada pengajaran di sebalik cerita tu walau ia tidak benar sekalipun....

Kepada kaum hawa....jangan main pakai jer....utamakan kebersihan dan keselamatan diri anda...

Shira Shafrida berkata...

Kenalah jaga kebersihan kan..

demi kesihatan dan keselamatan diri kita..InsyaAllah..

Notami berkata...

notami dah bnyk kali baca pasal ni..tp betul ke citer ni ek? maklum la kan..kat tenet ni mcm2 citer leh reka..

NurulAdiba berkata...

omg.... betul ke ni?
er.... im going yo vomit.