Edisi Rumah Baru Lagi....

Inilah bahagian yang paling aku rindukan kat rumah baru...Tuan rumah tak pindah lagikk tapi dah beria mengisi kabinet dapur dengan set pinggan mangkuk gaya english....tu yang buat lagi rindu tu....
Dan kalau ada yang rasa berkenan dengan set pinggan mangkuk ni....mai terjah sini Promosi Pinggan Mangkuk....nak promosi sikit...Ngehhhhhngehh
 
Bila masuk kat dalam rumah...kami akan pasang semua lampu2 dan kipas2....biasa la kan...tuan rumah dah lama tak menjengguk....lama sangat suis-suis ni tak panas,jadi kami pasang semua sekali....terang benderang jadiknya....

Bila mana kami ke rumah baru....di sinilah kami akan berkelah dan bersantai...Anggaplah itulah meja makan kami...ngehngeh...

Tiada ulasan: