Berhujung minggu di rumah baru

Seronoknya bilamasa dapat menjejakkan kaki ke rumah baru....rasanya dah berbulan2 kami tak ke sana....rindu wooo...bila hujung minggu ada jer program2 yang tak dijangka....
Semua jiran tetangga dah pindah masuk...bila lagi ni...mau setahun lagik rasanya.....adoiii...tak tahan dah menanggung rindu kat ko wahai rumah kesayanganku.....dan paling nyata tak tahan menanggung bayar untuk dua buah rumah.....huhuhu...
Seronok jer kan bila dapat duk rumah sendiri...tengok tu...rumah jiran2 dah penuh dengan pokok2 bunga...Gantung2 lagik....pokok mangga pun ada kat depan pagar tu...edisi tak sabar ni...ngehngehngehhhh....
Tengok tu....kereta ada satu jer ye...tapi parking,muat 4 bijik kereta kancil....ikut kata orang la...tapi aku takder la nak sumbat 4 bijik kereta kat situ....satu pun dah memadai...(takder ongkos la)...
perancangan kat depan tu nak buat kolam ikan hiasan dan nak letak pergola..sepertimana dalam entry sebelum2 ni..."Rumah Impian"...


Hehehe....Lebih kurang macam ni la...tapi takder la sebijik macam ni...kecik pun takper...(Gambar En.Google)
Ataupun macam ni.....
Yang pasti nak sangkut pokok2 bunga macam kat atas tu....(Gambar En.Google)

Cantik kan....sejuk jer mata memandang....Boleh memberi ketenangan kepada sesiapa yang memandang...(Gambar En.Google)




1 ulasan:

Kancilbiru berkata...

wahh bestnya dah ada rumah sendiri...cantik pulak tu rumahnya..:)